Bsracmn Doğumuma 4 gün kaldı ve basurum felaket şekilde şişti yürüyemiyorum bile ne yapsam geçer iki gündür krem kantaron yağı sürüyorum bana mısın demiyor
Seher_yakup_mercimek Bsracmn cNm bndede var krem kullanıyorum dayanabilirsen sarımsak ezde koy oda çok can yakıyo
Haziraan Bsracmn benim de doğuma yakın şişte hem de birden fazlalar. Normal doğumda sıkıntı çıkarır mı kara kara düşünüyorum. Genel cerrahi WC de ıkınma diyor doğumda ıkınınca hemoroidler ne olacak peki bilemiyorum ☹️
Zeyzeykr Bsracmn ben 9 haftalığım nerdeyse hamile olduğumu öğrendiğim günden beridir hiç ağrısı kesilmedi üç gün önce doktora gittim ve iki krem bide oralac şurup verdi arada arko kremde sürüyorum bol kuru kayısı tabi şuan çok iyiyim senin gibi bende ağrısında yürüyemiyodum uyuyamıyodum bile şükür geçti biraz şuan çok rahatım doktora git sende geçmez yoksa
Seher_yakup_mercimek Bsracmn tatlım aklıma gelenleri yazayım 1 - papatya çayı yap pamukla makat bölgesine sür 2-sarımsak ez koy mikrobununu al 3- kantaron yağı sür 4- normal el kremi yağlı olndan sür 5- doğum yakınmış sürekli ılık suya otur riskli değilse sen kendini daha iyi bilirsin 6-teyzem mürekkep sürmüş ve bir daha olmamış şansına kısmet dene derim bnde yaramadı ama teyzem yıllardır basur oluşmuyo 7-çoban çantası çayı yap makat bölgesine ılık ılık koy sakın içme zararı var mı yok mu bilmiyorum hamilelikten ötürü diprum normalde basura çok faydası var bn 2 gün çayı içerim 2 ay en azından olmazdı hamile olunca içmiyorum bnde 8-son çare doktordan krem iste canm inşallah şifa bulursun
endobeybi Bsracmn genel cerrah ve kadın doğumcunun önerisiyle daflon, progtolog, hametan ve anestol kullanıyorum. Daflonun 3.günü düzeldi. 37 haftalık hamileyim doğuma kadar da kullanıcam doktorum kullan bırakma dedi