Pambix bende de aynı durum vardı kardeşimin verdiklerni şu şekilde yaptım bembeyaz oldular. Önce baby me çamaşır suyu tozu , leke çıkarıcı , duru granül ve çamaşır sodası ile 40 de makineyi çalıştırdım. Köpürünce makineyi durdurdum ve beklettim. 4-5 saat sonra makineyi çalıştırıp yıkadım. Daha sonra hiç çıkarmadan , beyaz deterjanı , çamaşırların içine bol sabun tozu ve çamaşır sodası ekleyip, 60 derecede gece çalıştırdım, köpürünce makineyi kapattım sabaha kadar bekledi sabah açıp , programı bitince 2 kez durulama yaptırdım. Kalıntılar gitsin diye. Ama ilk bekletme işlemini soğuk ılık suyla yaptım. Doğrudan kaynar su ile lekeler çıkmıyor. Bu şekilde hepsi bembeyazdı.