Ücretli Öğretmenlerimiz izine çıkmaz, durum bildiren bir dilekçe ile işten ayrılır. Ya da müdürüne her hafta başı dilekçe yazarak çalışmaya devam eder, doğumuna kadar çalışabilir, doğum yaptığı gün çalışma biter. Diğer türlü ben 32′de çıkacağım diyorsanız, sigortanız devam edemez, dışarıdan tamamlayabilirsiniz. Bebeğiniz ve kendiniz için en iyisi ne ise onu yapmanızı tavsiye ederim, sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 😌