Eşimin tarafı ordan bebek için oda siparişi vermiş bize sormadan hiç danışmadan. Ben sepet beşik almıştım zaten sadece bir dolap alacaktım. Sağolsunlar düşünmüşler ama. Site hakkında okadar kötü yorum var, ki ve aldıkları takım çok basit duruyor. Dün, vermişler siparişi ben iptal edin kullanışsız ve kalitesi iyi değil dedim. Çünkü cidden şikayet varda bir dünya şikayet var. İptal iade etme hakkımız var mı daha gelmedi ürün