Svural evet doktorum güzelce kurulan sorun olmaz dedi , yüzmeye gittim 2 hafta . Sonrasında da tam kapanma olduğu için havuzlar kapandı gidemedim kapanmasa sonuna kadar gidecektim , şimdi de doğuruyorum hastanedeyim 😂 herhangi bir sakıncası olmadı , bebek aşırı mutlu oluyor kıpır kıpır hareket ediyor. Sırt üstü yüzmek çok rahatlattı beni ağrılarımı baya hafifletti 🥰