Eski9 Ist3434 Başlarda ara ara kullandım şimdi hergun içiyorum ama çok da bir etkisi yok gibi gene ağrılarım var 🙁 33 haftalık oldum
Umayyy Ist3434 12.haftada yani gecen hafta kasiklarimda kramp tarzi sancilar oluyor diyince doktor magnezyum yazdi
Ist3434 Eski9 benimde suan 20. Haftadayim ellerim de uyusma basladigini soyledim doktoruma. Biraz erken basladigini magnezyumu simdiden icmeye baslarsam ileriki haftalarda tedavi etmekte gucluk cekecegini soyledi ve biraz idare et dedi. Gebelde sabahlari oluyor yan yatmaktan ve doktor ben soylemeden surekli yan mi yattigimi sordu, simdilik sirtustu de yatabilecegimi soyledi bu gece denedim ve uyandigimda gercekten uyusma yoktu. Lastik alip kol kaslarimi calistirmami onerdi. @Mom080 @Deniz-Demirin-Annesi @mlkkk
Mom080 Ist3434 benim uyusmadan degil kasılmalar var haftam ileride zaten kullanmam normal ama teşekkürler ❤️