Acil yardım edin. Adetim gecikeli 2 gün oldu bu 3. Gün 4 gün önce test yaptım pozitif çıktı. Bugün sabah ıslaklık hissettim çamaşırımda baktım kahverengi kayı bir parça peçeteye sildim koyu renkli geldi kan. Tuvaletimi yaptıktan sonra bir iki damla geldi. Ağrım yok yerleşme kanaması olabilir mi. Bir düşüğüm de var lütfen yardım edin korktum