Essa33 ağrı falan olmuyor canım merak etme sadece dikişlerde yanma oluyor o kadar birde ayağa ilk kalkışta zorlanılıyor o kadar sen kayınvalidenin dediğini duyma sezeryan zor değil ilk 3 gün zorlanırsın sadece normal doğumda da zorlanılıyor oturup kalkamıyosunn sezeryanı şöyle kötü anlatıyorlar ya öcü değil yani😂