Dün geceden beri moralim çok bozuk kızlar. Dün gece yarısı bir anda kanamam oldu affedersiniz tuvaletimi yapar gibi kan geldi ve aşırı derecede geldi parçada düştü korkudan apar topar acile gittim bebeğim iyi kalp atışı var ama düşük riskin var dedi ki önceki muayenelerimde bebeğim gayet iyiydi progestan verdi onu kullanıyorum dua edin bebeğime birşey olmasın 😭😭😭😭