esra572 aynısı başıma 3 hafta önce geldi dedm ki sakat kaldım ağlıyodum canımın acısından artık doktorum bi kaç hafta sürebilir dedi. Ama o sancı 4 5 gün sürdü ve doktora gittiğim gün psikolojik mi bilmiyorum bıçak gibi kesildi. Doktorda müdahelede bulunmadı sadece sordum yani bana sadece dolgit kremle masaj yap demişti endişe etme yani geçmiş olsun