Aminee32 başkalarıyla kıyaslarsanız çok üzülürsünüz ama. Her bebek her gen aynı değil. Mesela benim yeğenimin kafasına büyük demişti doktor. Hastalıklı gibi demişti, ama anne tarafımın kafalar hep büyük. Çocuk o tarafa çekmiş. Şimdi 2 yaşında gayet sağlıklı. Genlerle alakalı yani, sizinde belki öyle bişidr. Bide bunlar elle manuel ölçülen şeyler. Elini titretse kaydırsa başka sonuç çıkıyo. Ki sizinki riskli grupta değil.