Kahvaltı yaptıktan sonra yemek yedikten sonra alt tarafta yürürken hareketlerimi kısıtlayan agrı olusuyor oturunca geciyor ve aynı sekilde bel agrısı oluyor. Zaten cok da yiyemiyorum 20.haftada 3 kilo almısım normal diyeceksiniz ama mesela kahvaltı da 1 haslanmıs yumurta peynir zeytin doyuyorum sizede böyle oluyormu