RfBasturk Arkadaşlar sizde de oldu mu yemek yememe , napcam bilemedim , sadece meyve ve kuruyemiş yiyebiliyorum
ozgeya RfBasturk bu haftalarda gayet normal.ayrıca ilk 3 ay bebek zaten senden beslenmediği için bir sorun yok.ben 6 ay boyunca kustum 12 kilo kaybettim,ona rağmen bebeğim gayet sağlıklı ve gelişimi iyi.