Bestesu Meraba arkadaşlar.32 haftalik hamileyim.hafif kanama ile acile geldim.suyum fazla biraz sekerim yuksekti.bebek hareketlerinde azalma var.suan hastanede yatiyorum.takip altindayim.başına gelen varmi acaba