5+3 te lekelenmem oldu pembe kırmızı renginde. Progestan ve istirahat önerdi doktor. Kanama alanı görünmedi.
Sadece lavabo için kalkıyodum onun dışında hep yattım. 10 gün sonra tekrar gel dedi doktor. 10 gün içinde 2 defa daha oldu ama daha yoğun bayağı kanamaydı pedi doldurmuştu. Doktorumla sürekli irtibatta olan kuzenimi aradım aynı hastanede aynı bölümde çalışıyorlar. Normal dedi ağrılı ve parçalı olmadığı sürece bu 10 günde yaşaman normal yatmaya devam et dedi. 10 gün sonra doktor herşey gayet iyi dedi. Daha sonra kanamam hiç olmadı. Ama o 10 gün içinde tekrarlayan 2 kanamam varya, onların olduğu gün çok ağlamıştım kendimi strese soktum bebek iyi mi değil m diye akşamına da kanamam olmuştu. Yani stres yapmayın kendinizi üzmeyin bebeğiinize zarar verir. Allah a emanet edin 💙 ama tabiki her kanamanızı doktorunuzla paylaşmayı unutmayın az ya da çok