Rbiatrn Arkadaşlar selam, aranızda Üsküdar’da bulunan Zeynep Kamil Kadın Doğuma giden arkadaşlar var mı? Hastaneyi öneriyor musunuz? Önerebileceğiniz doktor var mı? Ayrıca detaylı ultrason için gittiniz mi o hastaneye bilgilendirirseniz sevinirim 🌸
Yaprakdokumusever Rbiatrn Geçen gün bende sordum genel olarak memnun çoğu kişi. Ben bikaç kere gittim muayeneye elif tozkır dan memnun kaldım evrim bostancı ergen den memnun kaldım.
Zeynepa04 Rbiatrn kimisi önermiyo ama ben memnunum doktorumdan evrim bostancı gayet iyi ilgili doktor gidicekseniz evrim hanımdan randevu alın ben 24 haftalık oldum İlk gün den aynı hastanedeyim sdce renkli ultrason için özel hastane ye gittim