Merhaba, ben de daha önceki yorumlarda giden ve memnun kalanları merak ettiğim için arattırmıştım fakat şimdiye kadar olmamış sanırım. 18 haftalık gebeyim nerdeyse öğrendiğim günden beri gidiyorum, şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadık çok şükür doktorumdan çok memnunum. Ama daha tabiki yolun başında sayıldığımız için doğumu Özgür Bey’de deneyimleyen kişilerin de yorumlarını okumak isterim.