Negatif doğum hikayem etkilenen okumasın lütfeeen 🤲🏻39+3 iken sancılarım başlamıştı hafif hafif yokluyordu çok umursamadım 39+6 da çok şiddetli sancılarım oldu 3 dk bire düştü hemen çam sakuraya gittim evime çok yakın sancım var ama açılmam yoktu doktor eve gönderdi suyun kanaman olursa gel dedi eve gittim biraz yürüdüm duş aldım nişanım ve suyum geldi 2 saat daha evde bekledim tekrar hastaneye gittiğimde 4 cm açılmam vardı sevindim tabi bende sonra nstde baya uzun bir süre tuttular beni doğum katında yer açılınca yatışım verildi sürekli kontrol ediliyordum ama 24 saat boyunca açılmam yalnızca 2 cm ilerledi ve ben artık bu sancılara dayanamıyordum inanılmaz sancılarım vardı bu sancılarla insanlar doğuruyormuş ama benim açılmam dahi olmadı neyse ben sezeryan istedim ama hastAne bunun mümkün olmadığını bebektede bende de sorun görmedğini söyledi eşim özel bi hastaneye götürüp sezeryan olmamı istedi ama 6 cm açıklık olduğu için hastaneler tabiki kabul etmedi daha sonra sürekli gaitam geliyor diye ebeleri çağırıyordm ama zahmet edip gelmediler bi kere suni sancı verdiler bebeğimin kalp atışı zayıfladığı için hemen geri söktüler bütün sanncı boyunca asla sizi ayağa kaldırmıyorşar öylece nst de kalıyorsunuz işin en iğrenç yani bu sancı çekerken yatıp uzanmak lanet bişi. Artık beni kaale alıp gelmediler şımarık yaptığımı düşündüler bunu dile getiren ble vardı ama gerçekten ıkınmam geliyordu en son bi uzman doktor geldi bi muayene etti ve görür görmez hemşirelere bağırdı doğum başlamış diye 5 dk içinde doğurdum inanın sancı çekmek doğurmaktan daha daha zor doğurmaktan asla korkmayın şuan miss kokulum yanımda ama dehşet bi travmaydı benim için uzman doktor gelip bakmasa oracıkta kendi kendime doğuracaktım Rabbim herkesi iyi insanlarla hastane çalışanlarıyla karşılaştırsın herbirinize ayrı ayrı dua ettim Rabbim bütün hamileleri bi avazda kurtarsın inşallah