Meryemcakmak01 Merhaba kızlar gebelik boyunca toplam 14 kilo almış bulunmaktayım doğumdan sonra tahmini kaç kilo gider ve en kısa sürede aldığım kiloları vermek için ne yapmam gerek 🥺
Burcuckmk Meryemcakmak01 bende 10 11 kilo aldim ebe doğumda bi 6 kilosu gidicek dedi cok su iç dedi birazda yemeye dikkat edersek.hallolur bence
Yaprakdokumusever Meryemcakmak01 Genelde 10 kilo gidiyo diye okudum inşallah doğrudur 😅 sonrası için emzirirken bol su içmek öneriliyor ben bide şekillendirici korse aldım eski halime dönmek istiyorum 🥲
sinefil Meryemcakmak01 Benim 2 haftada 12 kilo gitmişti. Fazla kilo almamışsınız emzirmeyle kirkiniz çıkmadan hepsi gider. Tek dikkat etmeniz gereken nokta emzirdikten sonra gelen açlık ve tatlı krizleri, bu krizleri meyve ve kuru meyvelerle bastırıp bol su içmeniz gerek
Meryemcakmak01 Burcuckmk insallah öyle olur canım tatlıya düşkünüm ama yemicem eşimi tembihledim sakın alma tatlı vs alınca duramıyorum çünkü bide doktorum kimseye aldırma süt olsun diye hersey yeme sadece bol su iç ve emzir dedi
cidolila 20 haftadayım 2 kilo aldım inşallah doğuma kadar az alırım doğumdan sonrada kolay veririm bol su iç iç tükendim 💫
Mom789 Meryemcakmak01 aynen bende kilomuz ayni benimde 55 e dusmem lazım ama herhalde doğum sonrası sadece su hafif sebze atıştırmalık yiyerek geçecek sut yapsin diye saçma sapan yemeden emzirmek vercez galiba emzirmek verdiriyor deniyor 🤷♀️
Burcuckmk Meryemcakmak01 aynen canim cok yiyerek kendimize zarar veriyoruz sadece saglikli beslenip bol su içerek süt olayi halloluyor zaten hamurisi tatli yeemeye gerek yok
Meryemcakmak01 Mom789 insallah canım benim valla o kadar rahatsızım ki evlatlarımız sağlıcakla gelsin en önemlisi o tabi ama kilo da başa bela en kısa sürede toparlanmam gerek o değil cilt kararması oldu bide bende ellerim yüzüm karardı gibi son zamanlar ya hormonlardan dolayı sanırım
GamzeGoktas Kızlar üzülmeyin ben ilk hamileliğimde 10 kilo almıştım, doğumdan sonra 5 falan gitmişti, emzirirken de geriye kalan gitti en çok emzirirken kalori yakılıyor 😆
Tucenur Meryemcakmak01 bn ilk gebeligimdr 60 kilodan 100 cıktım yani 40 kilo aldım sezaryanın ertrsi günü 16 kilo gitmişti sonra 8 ay içinde toplam 19 kilo daha gitti suan sadce 10 kilo fazlam var 75 kiloyum hamileyim 4 aylık henüz kilo almadm
mrsbiyolog Meryemcakmak01 18 kilo aldım 36. Haftamda normal doğum yaptım. Doğumda 5 kilosu gitti(bebeğim 2900 doğdu) Bir haftada da 3 kilo daha gitti geriye kaldı 10 kilo hayırlısıyla. 15. Günümüz 10 kiloyla devam ama vermek içinde ekstra çabam yok. Sütüm olsunda bebeğim beslensin derdindeyim şu anda☺️ Kilo gözünüze hiiiiç batmıyor bile
baharko7 Meryemcakmak01 bişey yapmana gerek yok zaten az almışsın ☺️ emzirmeye bak yavaş yavaş gider.