FatmaKaya Bebek çok fazla hareketli sizinde bu dönemlerde böylemiydi ve çok fazla kasık ağrım ve belimde de ağrı var
Estur FatmaKaya evet 😅 benimki de fazla hareketli 29+3 haftalığız yerimizde duramıyoruz resmen 🤣😆 kaşık ağrısı oluyor arada ama ani hareket yapınca ve yorulunca oluyor
ElifKarata FatmaKaya 28+2 canm benmde çok hareketli uyunık olduğu Heran kıpır kıpır ☺️☺️😘 ara ara da karnımın altına kasıklarıma doğru ağrılar giriyor sancı tarzı ama uzun sürmüyor ciddiye almıyorum oyuzden
Marpling FatmaKaya bende 29.0 ım.ama benimki çok hareketli degıl bence ara sıra hissediyorum.tembel biraz