Papatya5688 Kizlar 37+5 oldum böyle makatima baski hissi var tuvalete gidiyorum hic bisey yok ama ne oturabiliyorum nede uyuyabiliyorum ayni baski vajinamda da oluyor ama en cok makatta
Mzeynepp Papatya5688 valla bende de oluyor o o kadar zor bir his ki. Ama ben çdr 30 haftalık olmadan başladı.
Semashbl Papatya5688 geçen hafta bende kasık ağrısıyla beraber aynı his olmuştu 4-5 saat gecmeyince doktora gittim nst de sancı çıktı çok şükür açıklık yokmuş daha ilaç verdi doktorum ciğer geliştirici yapıldı bir doktorunla görüş istersen sen de
Meryemcakmak01 Papatya5688 haftamız aynı canım bana da oluyor böyle batıyor hissi gibi demi bebek artık rahatsız oluyor sığmıyor ve alttan üstten baskı yapıyor nisan su vs gelmediği sürede sorun yok merak etme