Hala çatlamadım diye seviniyordum. Karnı sadece üst bölgeden ibaret sanıyormuşum meğer. Alt bölgeye bakınca gerçeklerle yüzleştim😃 Ama sizce de çok erken değil mi? Bekliyordum zaten ama 30 dan sonra bekliyordum açıkçası.
Sizler ne zaman çatladınız ? Devam etmemesi için yaptığınız bir şey var mı?