Konya farabi hastanesinde dogum yapanlar ve gebelik takibi için gidenler hastane ve Refika Selimoğlu hakkında olumlu yada olumsuz bilgilerini paylasabilir mi 🤗 Özellikle doğum yapanlar varsa ebeleri nasıldı ? Doğal doğuma destek oluyorlar mi ? Kasılmalar esnasında size davranışları nasıl?