Normalde özel hastaneye gıdıyordum ama ozel hastaneler beklemeyıp sezeryane alıyorlar sezeryan için gun verdı aynı zamanda normal doğum ıcın hıcbı sakınca olmadıgını soyledı hatta vucudun cok uygun normal doğuma dedı ,bebekte baş gelis herseyı ıyı sukur . Bende baktım özelde sezeryan olcak dvlete gıttım devlet bılıyosunuz normal olacak ılla dıyor bende normal ıstedıgım ıcın devlete gıttım ,sımdı ıcımdekı heeyecan sabırsızlık durmuyor gıdıver ozele ol sezeryan gel kucagına al dıyor napsam bılemedım bekleyeyım mi beklemeyeyım miiii????