Burda doğum hikayeleri okumak en sevdiğim şeylerdendi bende birgün yazmak için bekliyodum 17 mayıs kontrole gittiğimizde suyumun biraz az olduğunu söyledi doktorumuz 20 mayıs perşembe tekrar kontrol için gün verdi. Bu zamana kadar doktora hep eşimle gitmiştim ama 20 mayıs işten izin alamadığı için eşim annemle gittik. Ultrasonda suyumun iyice azaldığını görünce doktorumuz ultrasonografi de ne kadarlık su kaldığına bakmak istedi ordaki doktorda suyun az olduğu teşhisi koyunca doktor bebeği hemen almamız gerekiyor dedi. Tabiki o an ki şaşkınlığım korkum tarif edilemez daha günümüze vardı çünkü. Spinal anestezi ile doğuma alındım. Çok şükür bebeğin kilosu ve haftası iyi diye küveze girmedi. Ameliyat zorluklarım ve göğüs acısı var ama şükürler olsun ki bebeğim yanımda