Değerli kardeşlerim, 00.40 gibi bebeğimi doğurdum. Normal doğum oldu. 8 günüm vardı. Ama hiç sancım yoktu. Normalde pazartesi kontrole gitmiştim. Hiç açılmam yoktu ve çatım dara yakındı. Huni gibi demişti doktor. Yüzde 50 sezeryan olabilir demişti. Saat 17.00 gibi eşimle cinsel birliktelik yaşayarak, ılık bir duş alıp, sonrasında 40 dk lık bir yürüyüş yaptık. Eve gelince ikimizde yorgun hissederek, biraz uyumuşuz. Adet kasılması gibi 2 defa kasılma hissettim. Kalktım ve tuvalete gittim. Farklı bir sancı hissettim ve duş aldım hemen. 20.00 gibi inceden inceden başlayan sancılarım ile doktorumu aradım. Hastaneye geldiğimizde saat 21.00 gibiydi ve 4cm açılmam vardı. Sancılar sıklaştı ve saat 00.40 gibi kızım dünyaya geldi. Açılmam o kadar çabuk olmuştu ki doktor da şaşırdı. Ama ne dendiyse yaptım. Derin nefes ve eşinizin belinize yaptığı masaj çok iyi geliyor. Allah’a hep dua ettim. Meryem suresi okuduk. Çok şükür kardeşlerim beb sağlıklı bir şekilde bebeğimd kavuştum. Allah sizlere de nasip etsin inşallah. 🤲🏻❤