Bende 31 haftaligim bu hafta mahvetti beni kramp ikigun sag bacağımin üstüne basamadim doktora gittim magnezuyumu ben hep gunduzden iciyordum bana aksam yatmadan ic artik dedi gece kramplarini önlemek icin gercektende faydasini gordum aksam 9 10 gibi iciyorum gun icersindede birtane soda içiyorum yine birkacgundur rahatim şükür