Kızlar günaydın, 15+4 haftalık hamileyim özellikle son iki haftadır inanılmaz kol ağrım var geçen hafta sol kolumdu üzerine yattım diye düşündüm bu hafta da sağ kolum ama sanki damar çekiliyor gibi ellerimi yumruk yapamıyorum şişmiş iki parmakta uyuşma oluyor arada ve kolum omzumdan itibaren inanılmaz ağrıyor ama gündüz nerdeyse hiç yok denecek kadar bişeyim yok özellikle gece yattığımda artıyor gebelikte buna bi sendrom deniliyor diye yorumlar gördüm bazı yorumlarda var mı yaşayan bu duruma çözüm bulabilen hafta içi doktora gidicem 🤦🏻♀️