Arkadaşlar adete 2 güb kala erken gebelk testi yaptm baya silik çizgi vardı. Bugün adrt olmam gerek ilk idrarla yapaym dedim. Çok az bse koyu çıktı yine silik yani baya. Neden böyle oluyor beta artısında sorunmu var acaba. Comfprt days test kullandgm