minemom bende 36+3 um ve tamamen aynı durumu yaşıyorum gündüzde oluyo ama gece çok fena o içtiğim su da sanki hiç etki etmiyo gibi anlamadım nasıl bişi bu. Hatta şu kesmeyince sürekli dondurma karpuz komposto destekliyorum ama yok yine o kuruluk geçmiyor. Yarın doktor kontrolum var bakalım neymiş sebebi🤦🏻♀️