12-meryem ben isterim , doğum hep güzel olmuyor ve kendimizi kandırmamış oluruz. Şuan hastanede yatıyorum aynı katta bir kadın çığlıklar içinde bağırıyor. İnsanların doğumu sanki çok kolaymış çok pozitif geçiyormuş gibi anlatmasına akıl erdiremiyorum. Ne kadar gerçekçi olursak o kadar az hasar alırız , sürekli herkes kötü yönleri saklayıp sanki doğumu çok çok pozitif ve kolay geçmiş gibi anlatıyor ve bu da doğumu zor geçen insanları daha çok psikolojik olarak zorluyor ve travmalarına sebep olabilir .