kızımın gelmesine az kaldı..
ilk haftalar biraz kusmam haricinde hiç bir şikayetim olmadı,ilk hamileliğim🥳 var mı benim gibi olanlar?
zorlandığım tek şey sedef hastalığım,doğurunca hemen ilaçlarıma başlayacağım yani anne sütünden mahrum kalacak bebeğim.