Bsraao kizlar hayalet çizgi görüyorum. Sizler de çok bilgilisiniz sormak istedim . Adetime daha 1 hafta var bel ağrılarım çok olduğu için yaptım bu şekilde cikti. https://resimyukle.io/r/ZEfmI3WvQe https://resimyukle.io/r/JepGdBe5DR https://resimyukle.io/r/u7ZcyI6VB8
ilknurr20 genelde adete yakın dönemlerde bel ağrısı sikayetini artar diye biliyorum ama hamile oldugunu dusunuyorsan bi kaç gün bekle ve tekrar test yap bence çünkü şuan bisey yok gibi geldi bana
Bsraao ilknurr20 İnşallah bakalım bı daha test yapmayacağım zaten günüm gelene kadar 4 kez hamile kaldım hiç yaşayan yok . Hepsini bel ağrısından anladım adette bel ağrım olmuyor benim o yüzden yazmak istedim canım. Çok sağol 🙏
1yildirim-bebek Bsraao canim bazen o hayalet cizgi cikabiliyo bence sitres yapma süphen varsa yat dinlen iş yapma agır kaldirma uzanma bieye bunlra dikkat et testlerde bazen cizginin yeri cikabiliyo bence dinlen bir hafta inş hamilesindir ama sitres yapip zehir etme kendine
Selen37 Aynı böyle çıktı adete 1 hafta varken. Beta hcg 19 çıkmıştı. Silik bir çizgi var ama kesinlikle gecikmeyi bekle 🥰 şuan 11 haftalık olduk. Hamilelik yoksa bu testler 2.çizgi çıkarmıyor genelde
Bsraao Selen37 darısı başıma o zaman diyeyim inşallah canım benim . Sağa salim eline alırsın inşallah bebeisini