Kızlar sonunda doğurdum 3 günün sonunda 🤗😂
Öncelikle beni hatırlayanlar illaki vardır bilen bilmeyen herkese selamlar şimdiden🤗
Hikayeyi çok uzatmak istemiyorum aslında, bizde gelişim gerili saptandı 30. Haftadan sonra ve sık sık takibi yapıldı. En son gerilik 3 haftaya çıktığında doktorlar artık Doğum kararı aldı, bebeğimde hiçbir sıkıntı olmadığı için de normal Doğum deneyeceklerini söylediler.
Perşembe günü sabahtan yatışımız yapıldı hastaneye ama gelin görün ki beni doğumhaneye alan yoktu 😂🙈 bekleyerek daha çok stres yapıyo İnsan 😬😬
Cuma günü sabaha karşı 4te aldılar beni ve suni sancı verdiler alttan, öyle can yakıcı bi işlem değil ilişki gibi düşünün, neyse bu suni sancı ile Doğumu bekleme süresi 24 saatmiş, bekle Allah bekle bitmedi, bana 2 kez sancı verildi sonrası kendi sancılarımmış, o kadar şiddetli kasılmalara rağmen 1 cm bile açıklığım olmadı. Benden sonra gelenler bile doğurup doğurup gitti benim psikolojim iyice bozuldu tabi 😂😬 sancılarım da öyle beni aşırı zorlayacak derecede değildi adet sancısının 2-3 tık üstü gibi düşünün.
24 saatin sonunda artık beklemeyip sezaryene alacaklarını söylediler, hemen alın dedim çünkü artık beklemek beni yormuştu, ameliyat salonuna geçtik spinal yapıldı ve asla ama asla bazılarının anlattığı gibi değil. (Kesinlikle yargılamıyorum herkesin acı eşiği farklıdır). Kolunuzdan grip aşısı olduğunu düşünün ben o kadarcık bişey hissettim 🤗🙈 sonra tabi uyuştuğumu farkettim yatırdılar hemen üzerimi örttüler. Yapılan işlemler çekiştirmeler hepsini hissettim ama aklımda olan tek şey bebeğim iyi mi küveze girecek mi? Bunları düşünmekten oraya hiç odaklanamadım gayet rahattım yani. Ameliyat başladıktan 4 dakika sonra miniğimi yanağıma koydular 😍 sıcacıktı mükemmel bi histi Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏼🤲🏼 Sonra onu alıp götürdüler, yaklaşık 40 dakika içinde ameliyat bitti, beni doğumhaneye geri indirdiler belli bi süre müşahade altında tutuyorlardı. İner inmez bebeğimi merak ettim hala ne olduğunu bilmiyodum çünkü, 2180 gr doğdu en korktuğum şey küveze girmesiydi. Şükür ki hemşire birazdan getiricem dedi çok rahatladım 😍 güzelce emzirdim oğluşumu öptüm kokladım 😍😍 ama bi görseniz nasıl minik 🤭 insan tutmaya korkuyo bi avuç resmen ❤️ Sonunda sağlıklı bi şekilde kucağıma aldım. Allah isteyen herkese nasip etsin kızlar 🤲🏼 Hamile anneleri vakti geldiğinde sağ Salim evlatlarına kavuştursun, anne olmak isteyen her kadına da bu duyguyu tattırsın rabbim 🤲🏼🤲🏼😍😍
bu arada hiç ağrım sızım yok 🤗 ayağa kalkarken de zorlanmadım çok rahatım şükür. Sadece ameliyat yerini çok çok gergin bantlamışlar o bantlar biraz acıtıyo onun dışında ❤️❤️spinal ❤️ Ben ❤️❤️ Sezaryen düşünen herkese tavsiye ederim ❤️😘😍 sağlıcakla kalın 🤗❤️