Meryem14
Meryem14 Merhaba, ben de oğlum 18 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Emzirmeye devam ettim. Şimdi 38. Haftamdayım. Doğumdan sonra da emzirmeye devam edeceğim. Yoğun tempolu çalıştığım bir işim var, hamile kaldığımda 49 kiloydum. Çok çok yiyen biri de değilim dengeli ve düzenli beslenmeye dikkat ediyorum. Şu ana kadar ne ben, ne büyük oğlum, ne de doğacak bebeğim herhangi bir sağlık sıkıntısı yaşamadık. Her ikisinin de gelişimi gayet iyi. Doktorlarım da önerdiler devam etmemi. Sağlık açısından hiçbir sakıncası olmamakla beraber büyük çocuğun psikolojisi için de ben yararlı buluyorum tandem emzirmeyi. Anne bebek arasındaki bağın ikinci bebek geldikten sonra sağlıklı bir şekilde devam etmesinde ve yeni kardeşle kurulacak bağda olumlu rolü olacaktır. Ama tabi ki zorlayıcı olduğu zamanları da var bu sürecin, annenin kendi iç sesini dinleyerek kendine ve bebeklerine en uygun yöntemi bulması önemli 😊