Merhaba kızlar iyi geceler size bir sorum olacaktı ben en son 8 Nisa’nda adet oldum adetim gecikince idrar testi aldım yaptım pozitif çıktı bi sonraki gün hemen doktora gittim ultrasonda ufak bi kese gözüküyor henüz küçük dedi kan aldı beta hcg 3485 çıktı ama kalp atışı falan duyamadım deşiğim gibi Pazartesi tekrar doktora gideceğim ben şimdi kaç haftalık hamileyim som adet tarihime göre 6 haftalık olması lazım çok endişeliyim acaba bir sorun mu var benim gibi olan var mı lütfen cevap verin 😔