Merhabaa , sonunda doğum hikayemi bende yazıyorum hamileliğim çok şükür sıkıntısız bı sekilde geçti sadece şeker seviyem normal çıkmasına rağmen kızımın kilosu 32. Haftadan itibaren 2 hafta önden gidiyodu bunun için doktorum diyet ve hergun en az 1 saat yuruyus yapmamı söyledi dikkat etmeme rağmen kızımın kilosu hep 2 hafta önden gidiyodu en son 37+4 te kontrole gittiğimde doktorum eğer bu hızda kilo alırsa sezaryen olmam gerektiğini bu sebeple doğumu tetikleyici şeyler yaşamı söyledi ( günde en az 2 saat yürüyüş iki fincan ıhlamur merdiven inip çıkma vb) kontrolumde çatı muayenesinide istersen bu hafta yapalım haftayada kalabilir diyince bende biran önce olsun diye çatı muayenesi kabul ettim eve gittikten sonra lekelenmelerim olmaya başladı ilk başlarda kırmızı olan lekelenmelerim kahverengi ye döndü kız kardeşimle sabah 1 saat yürüyüş yaptıktan sonra eve gelip ılık duş aldım 1 buçuk saat sonra tuvalete gitmek için kalktım ve suyum gelmeye başladı eşim ve annemle beraber yola çıktık hastahane bize 1 saat uzakliktaydi hastane ye geldiğimizde önce ebe muayene etti dogumumun daha yeni başladığını söyledi nst vs derken doktorum geldi muayene ettikten sonra bebeğin kafasının kanala yan girdiğini secde pozisyonunda durmami söyledi açıkçası beni en çok zorlayan şeylerden biride o şekilde sancıları karşılamak oldu sonra sancılarım şiddetli ve aşırı sık gelmeye basladi annem ebenin yanına gidip beni muayene etmesini istedi ebe tamm muayne ediyim ama doktor hanımda bizde bı 4 saat daha beklemiyoruz dedi bunu soylediginde zaten 3 saattir hastanedeyim sonrasında çatala çıktım bana biraz izin vermesini sancimin geldiğini söyledim sancım geldiğinde ikiniyodum surekli sonrasında doktorumu aradı vee bebeğin saçlarının gozuktugunu söyledi doktorum hemen geldi sancılarım çatala çıktıktan sonra daha hafif geliyordu hatta yanimdakilerle muhabbet ediyodum vajinamda biran aşırı dolgunluk hissettim o anda panikledim doktorum sağolsun beni sakinleştirdi 2 3 ıkınma sonra bı baktım kızım karşımda 😍 eğer kafası kanala yan girmeseydi kızımı jet hızıyla dogururmusum doktorum öyle söyledi hemen gogusume koydular bı sure sonra kordon bağını kestiler plesantada zaten o sırada düştü bana kesi atılmamisti bı kactane iç dış dikişim oldu dikislerim atılırken kızımı yanımda giydirdiler sonra kızımı kucağıma aldım ve yürüyerek babamızın yanına gittikk Allah doğum yapicak herkese güç kuvvet versin kolay doğumlar nasip etsin 🤲🥰