Gerçekten 3 4 gündür azdı yine uygulama 10 15 günde bir kendinden geçiyor anlamak zor ekran görüntüsünü hiçbir şekilde saati görecek görüntüyle alamıyorum aşağıya da indirsem saat görünmüyor ekran kaydı alsam da görünmüyor moderatörler muhtemelen bizimle dalga geçiyorlar 🤷♀️