38+3 üm iki gündür sızıntı şeklinde su geliyordu çamaşırım ıslanıyordu internetten araştırdım normal yazıyordu, bugün iyice arttı sürekli çamaşır değiştiriyorum, ilk gebeliğim her şey için doktoru rahatsız etmek istemiyorum sizce suyum mu geliyor geliyorsa da neden böyle sızıntı şeklinde birden değil ?