Edacevik 6haftalıkken öğrendim gebe kaldığımı ve ertesi gün direk izne çıkardılar pandemiden dolayı çalıştırmadılar ve maaşımı her şeyimi yatırıyorlar ben pandemiden dolayı hamileler çalışmıyor sanıyordum meğer benim iş yeri uyguluyormuş böyle bişi allahım sabır versin canım 25. Haftaya kadar dayanmaya çalış sonra 1 ay rapor alırsın sonrası zaten Doğum raporu zamanın gelir ve de neden 9saat anlamış değilim nasıl vicdansızlık