Sena0135 Merhaba 8+6 haftalik hamileyim idrarimi yaparken ağrı oluyor kasiklarimda ve vajinamda bebege tehlikesi var yaziyor internette doktorumda pazartesi gelcekmis hastaneye ne yapabilirim cok sorun olurmu sizce siz neler yasadiniz
Srlm Sena0135 canım bebek için şuan bir zararı yok son zamanlar zararı var , bol bol su iç pzt doktoruna görünüp antibiyotik kullan
[silindi] Sena0135 Çok fazla yanma, ağrı hissi var ise acile gitmenizi öneririm. Enfeksiyon yoğun ise böbreklere zarar verebilir. Bu aşamada şuan bol bol su için.
Zeyyyn Sena0135 doktora gidene kadar bol su iç başka yapacak birşey yok bende şuan çok çekiyorum taş düşürüyorum Bi yandan
Sena0135 Zeyyyn Sanada çok gecmis olsun o tas düşürme normalde bile çok zor benim kuzenim normal doğumda düşürmüştü