Makbuleee kesinlikle ayakta kalmak çoooooookkk etkiliyor Bİr kere ben yıllarca ayakta çalışmaktan bel düzleşmesi oldum fıtığım var oda çalışırken oldu omurgam da iki diskte kırığım var (düştüm 15 yaşında ) düzleşmeden dolayı kuyruk sökümü ağrısı çok yaşardım batardı böyle orası çok oturtamazsın ayakta çok kalınca insanın beli çok ağrıypr üstüne bir de hamilesin ağırlık merkezi değişiyor hiç bir problemi olmayan hamileleer bile bel ağrısı kuyruk sökümü ağrısı mutlaka taşıyorlar çünkü hamilesin sen bir de çalısıyorsun illa ki olacak Allah yardımcın olsun senin ve bütün hamilelerin 🙏🏻