Iyi geceler guzel anneler 39 +2oldum dogumuma ise 5 gun var rabbimin izniyle ilk gebeligim biraz tedirginim bu konuda normal dogum istwdim dktorum ilk defa cati muanesi yapti dogumun kolay olur dedi auan ise kasiklarimda agrilar var ve sancim oluyor gobegim ise yukarda sizce bir tehlikesi olurmu normal dogum icin bilgili anneler yardim edebilirmi acaba gobegim asagiya dussun diye bol bol yuruyus ve comelme hareketleri yapiyorum sizce etkili olurmu