tomurcukannesi 26. Haftamın son günlerindeyim. Dün arabaya bineli henüz 5-10 dk olmuşken bi anda sol alt karnımdan sol belime kadar bi acı girdi. Arabayı ben kullanıyodum. Nası bişey olduğunu çok tarif edemiyorum ama keskin bi kramp gibiydi yada sancı. Yani daha önce hiç yaşamadığım bişeydi tanımıyodum o ağrıyı. 1 dakika kadar sürdü. O arada hep bebeğime annem iyimisin dedim oda tekmeledi hep. Sonra geçti bidahada olmadı. Hemen hastaneye gitmeyi düşündüm sonra bidaha olmayınca vazgeçtm zaten bu gün kontrolüm var. Bebeğimde hareket ediyo. Kanama ekstra akıntı vs olmadı. Bide gribim. O an aklımdan acaba doğuruyomuyum diye geçirdim hep.Bu gün doktoruma söylicem ama böyle bi kramp sancı ağrı artık neyse yaşayan varmı?
AE42 tomurcukannesi Belki suyunda bi sıkıntı vardır tatlım su az olunca çok ağrı olurmuş bol su iç, zaten doktor söyler durumu
tomurcukannesi AE42 bahsettiğim birisinede doktor öyle demiş. Olabilir aslında bi kaç gündür grip olunca çok su kaybetmişte olabilirm. İlk hamilelik olunca insan hemen acab aerken doğummu diye panik yapıyo