mco merak ettim hangi kurumda çalışıyorsunuz.Dünyayı mı kurtarıyor bu daire başkanı.Şu anda kimse hamileleri riske atmak istemiyor.Bir şey olsa kim vercek hesabını.Ben 28.haftalardan sonra ağırlaştım.maskeyle nefes bile alamıyorum son zamanlarda zaten hamilelikte nefes darlığıda olıyor. Ben hastanede çalışıyodum sağlıkçıyım hemen ayırdılar. Ki şu dönemde en yoğun çalışan yerler hastaneler Millette çalıştığını zannediyor. Size tavsiyem doktorunuza durumu anlatın belge düzenletin hamilelik risklidir diye.o zaman ayırmasınlarda göreyim. Müdürle görüşün.Her gün haberlere hamile ve bebek ölümleri duyuyoruz ve bu duyduğumuz kısım inanın. Hastenem dolu.Covid erken doğumuda tetikliyor. Şanslı olanlar doğum yapıyor sezeryanla alınıyor. bebek küvezde anne yoğun bakımda.şanslılar kurtuluyor