Sevgili anneler en başından beri erken doğum riskim vardı 32 yi görelim 35 i görelim diye diye bugüne geldik, safra çamuru ve taşından ötürü dün gece kaşıntı ile geçti kolestazdan şüphelendiler. Bu sabah tahlil nst oldum bir değerim yüksek çıktı. Usg doppler her şey normalken 1 gece yatış verdi doktorum açıklığım artmış. Bu akşam hastanedeyken kanamam oldu. Ciğer geliştirici yedim ve yarın sabah sezaryene alınacağım. Hepizin duasına ihtiyacım var. Bebeğim küveze girmez inşallah 2,5 hafta gelişim geriliği de vardı. Hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏💐