Maviyesil23 Bana doktorum sağlıklı beslen ve stres yapma demişti.Zayıftımda kilolu değildim normaldim klasik Small beden bir bayan🤷🏻♀️Beyaz ekmeği tamamiyle hayatımdan çıkardım.Hatta ekmek yemedim sayılır.Yediğimdede kahvaltıda tam tahıllı ekmek.Her sabah mutlaka 1 haşlanmış yumurta,bol yeşillik,ceviz,peynir,tuzsuz yeşil taş kırma zeytin.Bal pekmez şekerli şeyleri kesinlikle yasakladı doktorum ve işlenmiş gıda örneğin"sucuk,salam,sosis,pastırma v.b"kesinlikle yasak dedi.Bildiğiniz small bedende diyete girdim😂Pirinç yasak dedi gdo lu olduğu için hep doğal şeyler temin et dedi pilav istediğimde bulgur vs.yağsız et,balık mutlaka en az haftada bir.Tatlı canın çektiğinde meyve veya kuru incir vs.Bildiğiniz sağlıklı beslenmeyle 1 ayda hamile kaldım.Doktora gidiyordum bir sorun yok diyordu.Bir de işi bıraktım yani 0 stres🤷🏻♀️Ve o ay hamile kaldım.İlişki esnasında belinizin altına yastık koymanızıda öneririm hemen kalkmayın o şekilde 5 dk bekleyin bu da doktorumun önerisiydi.Mutlaka günlük yürüyüşe çıkın.Benim tecrübelerin bunlar☺️Sağlıkla kalın inşallah kucağınıza sağlıklı,mutlu bir bebek alırsınız en kısa sürede💐