miniginannesi9 hayırr, sonda cok cok farklı. Bnce ınternetten baksanız daha ıyı anlarsınız. Yanlış anlamayın sakın daha ıyı anlarsınız dıye dedim. Sonda, tuvalet için kalkamıyoruz ya sezaryanda hemşireler kaldırana kadar. Çişimizi aktarıyor, boru gibi düşünün ınce.
Lavman da, bagırsakları boşaltmak için ıcerıye sıvı gonderılıyor. Sıvıdan snra rahatca hemen yapıyorsunuz buyuk tuvaletınızı.