Livanur22 ben decavit ve kan ilacı kullanıyorum. Değerlerim gebelik öncesindede gebeliktede iyiydi hep, hayatım boyunca hiç takviye gıda kullanmadım, sağlıklı beslenen hazır gıda tüketmeyen spor yapmaya çalışan biriyim. Buna rağmen kullanıyorum . Çünkü gebelikten sonra kanamalar ve doğumun süreci bebeğin depoları kullanmasıyla, dişler, saçlar, cilt hep etkileniyor. Zaten emzirme ve ilk günler insan uykusuz yorgun oluyor. Bu yüzden kullanıyorum. Özellikle kan ve demir hapı önemli , kan hacmimiz artıyor