Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim ve bu hafta karnımda gaz birikmesi oluyor çok afedersiniz. Böyle ishal olacakmışım gibi karnım gurulduyor, gaz birikiyor karnım şişiyor. Karnımın içinde baloncuklar oluşuyo gibi pıt pıt. Sizce neden böyle oluyo hamilelikten dolayı mı acaba bu durum geçici mi bilenşer ve benim gibi bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi?